Het is vaak de eerste kennismaking met een bedrijf of organisatie: de huisstijl. Het vertelt in één oogopslag waar de onderneming voor staat. Bij het begrip huisstijl gaat het om de visuele identiteit van een organisatie. Denk hierbij aan het logo of beeldmerk, kleur, typografie, vormentaal en fotografie. Deze elementen worden consequent doorgevoerd in al uw communicatie.
Positionering
Samen met u positioneren wij uw organisatie onderscheidend in uw markt en bepalen waar de focus op moet komen te liggen bij de ontwikkeling van uw nieuwe huisstijl. Zodra dat helder vastligt gaan we aan de slag met de vormgeving van één of twee nieuwe logo's.
Logo/Identiteit
In het logo zullen wij de visuele identiteit van uw organisatie proberen te vangen. Vervolgens beoordelen wij het logo in verschillende grootten op leesbaarheid en maken we een kleurenstudie van het logo, gepositioneerd op de verschillende styling-kleur ondergronden.
Implementatie
Op het moment dat het logo akkoord is, worden voor alle communicatiemiddelen voorstellen uitgewerkt voor het drukwerk. Na terugkoppeling en eventuele aanpassingen kan de implementatie van de gewenste communicatie middelen in gang worden gezet.
De nieuwe identiteit zal ook doorgetrokken moeten worden naar de online communicatie. Op uw verzoek werken wij ook een voorstel voor de restyling van uw website uit, al dan niet in combinatie met een template voor uw nieuwsbrieven naar uw relaties/patiënten.
Huisstijldragers
Na goedkeuring van de huisstijl ontvangt u voor alle huisstijlitems een offerte voor de realisatie van:
- Enveloppen in alle soorten en maten
- Etiketten op rol
- Etiketten op vel
- Herhaalrecepten
- Kwitanties
- Rekeningen
- Flyers, folders, posters, notitieblokken
- Papieren blokbodemzakken *
- Papieren draagtassen *
- Plastic cards (bankpas formaat)
- Zelfklevende folie
- Naamborden
- Raamdecoratie
- Bewegwijzering
- Lichtreclame
- Reclamezuilen
- Etcetera
*
Papieren blokbodemzakken en papieren draagtassen van wit kraftpapier uit voorraad leverbaar bedrukt of onbedrukt.