Menu

Online-marktonderzoek

Online-marktonderzoek

Online-marktonderzoek is de methode om erachter te komen wat uw klanten belangrijk vinden als het gaat om uw producten? Wat verwachten uw klanten nu eigenlijk van uw bedrijf ? Zijn uw huidige klanten tevreden over de service van uw personeel?
Wij hanteren diverse methoden en technieken van Online-marktonderzoek, waarmee u antwoord krijgt op bovenstaande vragen. Typen online-marktonderzoeken die wij onder meer voor u kunnen uitvoeren zijn:

  • Klanttevredenheidsmetingen
  • Naamsbekendheid- en imago-onderzoek
  • Klantenpanels
  • Branche onderzoek

Bij diverse onderzoeken maken wij gebruik van online marktonderzoek. Dit is een slim en kostenefficiënte onderzoeksmethode. U kunt een steekproef trekken uit een consumentenpanel (met meer dan 30.000 leden) of eigen e-mailadressen gebruiken (bijvoorbeeld van uw klanten of uw medewerkers). Met online onderzoek heeft u direct en snel resultaat!

Online klantenpanel

FI-Toepassing-Inzet_van_een_survey

Survey-Manager-Mailplus

Voor uw eigen bedrijf kunnen wij een eigen klantenpanel ontwikkelen. De panelleden worden op regelmatige basis uitgenodigd, en krijgen een incentive voor de medewerking aan onderzoek. Op deze manier weet u altijd precies wat er onder uw klanten leeft.

Voor elk marktonderzoek wordt eerst een onderzoeksvoorstel ontwikkeld, zodat u altijd vooraf weet waar u aan toe bent.

Ontvang actief respons via online Surveys

Heeft u ook (weleens) behoefte aan meer inzicht over bepaalde behoeften en voorkeuren van uw patiënten/klanten. Het is nu mogelijk om snel een enquête online af te nemen met direct de antwoorden op uw vragen. Met de Survey Manager module kunnen wij online enquêtes onder uw klanten afnemen. Op deze manier kunt u op een kosten-effectieve manier een eigen klantenpanel vragen voorleggen die voor uw bedrijfsvoering relevant zijn. Dit kan erg zinvol zijn bij investeringsbeslissingen of wanneer u zich afvraagt of het zinvol is eigen producten voor de handverkoop te gaan voeren.
Dergelijke vragen kunt u eenvoudig aan uw eigen panel voorleggen. Wij nodigen uw panelleden op regelmatige basis per e-mail  uit voor een kort onderzoekje met al dan niet een incentive voor de medewerking aan het onderzoek. Op deze manier weet u altijd precies wat er onder uw klanten leeft.